All-Terrain Lawn Tractor Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

All-Terrain Lawn Tractor Forum

Like riding lawn tractors through mud, woods, rocks, and snow? Then this is the place for you! Share your ideas, Post your projects and more!
 
PortalHomeSearchRegisterLog inBuild-OffTop Tractor Challenge
Welcome to the All Terrain Lawn Tractor Forum! . . .
New Top Tractor Challenge and Build-Off Profile Buttons on the menu bar! . . .
2020 Build-Off Winners . . . 1-Hillbilly Offroading . . . 2-darkside0914
HASPIN 2021 . . . Wednesday June 23rd through Sunday June 27th.
2021 Top Tractor Challenge August 14 competition –August 15 competitors ride, Pymatuning Pennsylvania **INFO HERE**
No 2021 Build-Off. Will return in 2022. Stay tuned later this year for rule changes!

 

 Howdy folks!!

Go down 
AuthorMessage
mowerheadder
Forum Newbie
Forum Newbie


Join date : 2016-04-28
Posts : 20
Forum Rep : 0
Location : New Jersey

Howdy folks!! Empty
PostSubject: Howdy folks!!   Howdy folks!! Icon_minitimeFri Apr 29, 2016 1:07 am

Howdy folks, Ive been tryin to join up for the past month and FINALLY got the conformation email so WOOO HOOO THIS IS AWESOME! So I live in the most horrible sate in the whole USA.....NJ where the laws are stupid and crazy, I own a bunch of old crap mowers and my dad was a mechanic so he taught me some stuff and here I am. Always wanted an atv, my old man has a buncha mowers around so I got a bright idea, realized that just knobby tires on stock axles and rims werent gonna cut it. Did some searchin and here I am. Finally got a welder so this is gonna be awesome. Only thing is this fourm seems like its dying....Anyways that my story
Back to top Go down
mr.modified
DimeWeld
DimeWeld
mr.modified

Age : 31
Join date : 2013-11-02
Posts : 2832
Forum Rep : 127
Location : New Jersey USA

Howdy folks!! Empty
PostSubject: Re: Howdy folks!!   Howdy folks!! Icon_minitimeFri Apr 29, 2016 1:19 pm

Welcome! Nah, forum isn't dying, just can't find enough people modifying mowers to keep a lot of action going. Things will pick up once I launch a massive ATLTF.COM advertising campaign later this summer...
Back to top Go down
mowerheadder
Forum Newbie
Forum Newbie


Join date : 2016-04-28
Posts : 20
Forum Rep : 0
Location : New Jersey

Howdy folks!! Empty
PostSubject: Re: Howdy folks!!   Howdy folks!! Icon_minitimeFri Apr 29, 2016 1:50 pm

Yeah its kind of sad....Its such a cheap sport I mean I DO think like a sportsman 500 could outdo our mower creations but like I said, these mowers are everywhere
Back to top Go down
CraftsmanQuad19
DimeWeld
DimeWeld
CraftsmanQuad19

Age : 21
Join date : 2016-04-12
Posts : 2568
Forum Rep : 152
Location : Indiana

Howdy folks!! Empty
PostSubject: Re: Howdy folks!!   Howdy folks!! Icon_minitimeFri Apr 29, 2016 3:23 pm

Well yeah, most atvs will out-perform a lot of our mower creations, but at what price? The reason I like these are because no two mowers will ever be the same. You can build whatever you want for really cheap.
Back to top Go down
mowerheadder
Forum Newbie
Forum Newbie


Join date : 2016-04-28
Posts : 20
Forum Rep : 0
Location : New Jersey

Howdy folks!! Empty
PostSubject: Re: Howdy folks!!   Howdy folks!! Icon_minitimeTue May 03, 2016 4:23 pm

That about sums it up.....At what price. And yeah because our machines are so simple, we really can do WHATEVER we want...Best part is if it breaks or we wreck it its like "oh well"
Back to top Go down
CraftsmanQuad19
DimeWeld
DimeWeld
CraftsmanQuad19

Age : 21
Join date : 2016-04-12
Posts : 2568
Forum Rep : 152
Location : Indiana

Howdy folks!! Empty
PostSubject: Re: Howdy folks!!   Howdy folks!! Icon_minitimeTue May 03, 2016 8:18 pm

@mowerheadder wrote:
Best part is if it breaks or we wreck it its like "oh well"

lol yep.

ME: *wrecks craftsman*
ME: "welp, I've always wanted to build a Murray"
TheGreenHornet: "Let's do it!"
Back to top Go down
Sponsored content




Howdy folks!! Empty
PostSubject: Re: Howdy folks!!   Howdy folks!! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Howdy folks!!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
All-Terrain Lawn Tractor Forum :: New Member Forum :: Introduce Yourself Here!-
Jump to: